Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

1. Podczas odbioru przesyłki prosimy sprawdzić kompletność zawartości i czy paczka nie posiada uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń transportowych prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół musi być w dwóch egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.

2. Wszelkie uszkodzenia / wady fabryczne (pęknięci, otarcia etc.) prosimy zgłaszać w ciągu 24h (lub możliwie najszybciej) - usprawni to proces reklamacji.

3. Informację proszę przesłać na adres email: kontakt@luxferia.pl wraz z danymi:

- dane osobowe,
- numer zamówienia,
- nazwę reklamowanego produktu,
- opis reklamacji/wady
- zdjęcia wady (WAŻNE!!!)

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia.

5. Szczegółowy opis reklamacji produktu podany jest w regulaminie sklepu (pkt. 5).

 

ZWROT

1. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od zakupu, wysyłając na adres kontak@luxferia.pl wypełniony formularz zwrotu.

2. W ciągu 2-3 dni od jego dostarczenia formularza przekażemy Ci adres do zwrotu (dla wybranych producentów będzie to ich magazyn krajowy).

3. WAŻNE! ZWROTOWI PODLEGA WYŁĄCZNIE KOMPLETNY TOWAR, BEZ ŚLADU UŻYTKOWANIA I W ORYGINALNYM OPAKOWANIU

4. Po sprawdzeniu towaru wykonamy zwrot płatności na podany w formularzu numer konta. Płatność zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni.

5. Zwrot nie przysługuje w przypadku gdy zakupu ma charakter zawodowy (na działalność gospodarczą).

6. ZWROTY Z DOSTAW WYSYŁKOWYCH PROSZĘ REALIZOWAĆ WYŁĄCZNIE KURIEREM.

7. Szczegółowy opis reklamacji produktu podany jest w regulaminie sklepu (punkt 5).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl